søndag 21. mars 2010

Påskepynt frå Åhlens!




Skulle eigentleg innom Lagunen i eit heilt anna ærend (linsekontroll ) då eg gjekk forbi eit utstillingsvindu som hadde dei lekraste påskeegg, kjøkenhandkle med kyllingar og egg mm. Måtte dermed leggja inn eit aldri so lite stopp hjå Åhlens, og snopa litt. Ikkje det at eg manglar påskepynt, to esker fulle. Men samtidig som det er stas å finne fram den gode gamle pynten er det jo kjekt å ha litt nytt av året. Ikkje kosta det allverden heller. Her kjem argumenta i fleng :)

Kvistane med selje og bjørk kjem frå hagen, og sidan eg ikkje hadde nokon passande vase tok eg rett og slett å kledde denne med rosa og kvitprikkete hyllepapir frå Chlas Olson.

3 kommentarer:

  1. Ja, dei små rosemønstra egga til å henge opp kosta 39.90,for ein stor pakke, dei enkle egga til påskegodis kosta 29.90, meiner eg. Iallefall ikkje dyre!

    SvarSlett
  2. fine egg, både små og store. Og lurt å kle vasen med papir, så har du nesten ein ny :)

    God veke i vente!

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Jeg tror faktisk ikke jeg eier et gram påskepynt... vi har alltit vært bortreist i påsken, og syns jeg heller ikke at gult egentlig er så kult. Men disse tror jeg må kikke litt nærmere på hvis jeg er i nærheten av Å en dag ;) takk for tipset!!

    Klem!

    SvarSlett