onsdag 7. april 2010

Nytt til kjøkenet..


Denne passa jo godt til dei turkise Cabanaz-assessoriene eg alt har..


Dette blir kaffi og te-termosen, synst den lyste opp i kaffikroken på kjøkenet..


Var som tidligare nevnt innom Kremmerhuset i Påsken, og der var det utruligt mykje fint og vårligt! Mellom anna hadde dei teke inn slike kinatermosar igjen! Har sett etter ein slik leeenge.. Men alltid vore utsolgt der eg har spurt. Også på nett! So no når eg endelig klarte å finna dei vart det ikkje berre ein, men to som fekk bli med heim :) Var so flotte på kvar sin måte, at eg ikkje klarte å velge.. Og prisen var det heller ikkje noko å sei på. (99 kroner for den turkise og 129 kroner for den kvite..) Dermed kan eg nyte kald drikke i solkroken frå den eine, og ha te eller kaffi på den andre. Hehe. Smart tenkt, ikkje sant?!


Held no på å fylle ut bursdagskalenderen eg fekk i jula, den er frå Blafre, og berre heilt herlig illustrert. -Klokka har storesøster laga heilt sjølv i barnehagen :)

Litt mindre forkjøla i dag, heldigvis! I morgon er det tid for ultralyd på KK, er so spent på å få vite om det er ein liten prins eller ei prinsesse som kjem til oss :)

3 kommentarer:

  1. Å, så mange fin ting du har!
    Jeg falt spesielt for den termosen med kirsebærblomster. En av grunnene for det er vel at jeg har en klin lik tatovering på beinet som strekker seg helt fra foten og opp leggen til kneet :)

    SvarSlett
  2. så fiiine termoser ♥ Lykke til på ultralyd! klem Lisa

    SvarSlett
  3. Jag har också en Cabanaz servetthållare som jag hittade på rea för 30 kr...ett fynd tyckte jag! Undrar bara var man hittar nya servetter när de tar slut i hållaren??

    Termosen var supersnygg!

    SvarSlett