tirsdag 22. september 2009

Glimt frå kjøkenet.


Synst det er so fint å pynte skapkanten med blonder-har vore so heldig å få to ruller med heklede blonder frå barnas oldemor på snart 90 år. Imponerande! Lurer på om dei vert festa til gjestehåndkler eller brukt som hyllepynt.. Akkurat no pynte dei to blonderullane opp i bokhylla :)

Mange herlige koppar og kar, ma Clupea eller fiskemønsteret til Figgjo Flint. Er so heldig at eg har arva fleire serveringsfat mm av det mønsteret, so det kan eg nyte heime også.



I sommarhuset er det, utrulig nok, kjekt å vaske opp :) Det er noko med roen og den gode tida vi har, som gjer at å stå med oppvasken har ei heilt meditativ virkning på meg :) I motsetning til her i heimen ellers i året-der det som ikkje går i oppvaskmaskina sjeldan vert brukt. Hm.

6 kommentarer:

  1. Så fint pyntat med blonder, både charmigt och vackert.

    Hoppas du har en riktigt fin dag!

    SvarSlett
  2. Så morsomt å se at du har fine servisedeler i mønsteret Spalje fra Gustavsberg, i tillegg til så mange fine Clupea kopper.

    SvarSlett
  3. Så skjønt med blonder på hyllekantene ! Skikkelig gammelromantisk og landlig ! <3
    Så heldig dere er som har tilgang til et så koselig sommerhus !

    Her i gården er det hektiske tider - og desverre ikke så mye tid til bloggingen som jeg skulle ønske - ,men klarer ikke å holde meg helt borte heller !;)
    Nok av prosjekt å blogge om fremover blir det iallefall - da vi har mange uferdige prosjekt vi ønsker å bli ferdig med før året er omme !

    Håper dere alle har det bra Ingrid - ønsker deg en flott kveld
    Klem Liv Elin

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar på siden min!!! Syns du har så mye flott porselen!!! Her skal jeg følge med! Hilsen Helena (Gul Hverdag)

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for kommentar!Herleg med eit sommerhus, er ein heilt annan ro på slike stader. Eg heller nok mot vedfyring eg au,knitring, varme og god lukt:-)Gøy du likar dialektskrivinga då- ikkje korrekt nynorsk nei,men litt slik me snakkar oppi her(Vest- Telemark)Framleis god dag til deg, eg kjem attende!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vellykket stue oppussing som NIB skriver om. Ville bare inn og gi deg en tilbakemelding på at jeg synes det var flott.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett