fredag 7. mai 2010

Uteplassen vår!


Har ikkje heilt vore varmt nok til å sitte noko særlig ute enno, anna enn med kaffikopp og pledd. Men denne helga kjem varmen, ifølge værmeldinga for vestlandet! Vi har handla inn til grilling og gler oss til å vera mykje ute. Hiv meg på med eit innlegg frå eine uteplassen vår. Har kost meg med å plante ut litt sommerblomster, og i natt stod dei ute i 5 grader. Det ser det ut til at dei har tolt heilt fint!







Nydelege lavendel frå Hageland på Os.


Pelargonia frå Stend Jordbrukskule sitt planteutsal-Kan anbefalast både på kvalitet og pris!



Ønske deg ei god helg !

3 kommentarer:

  1. Har du vært på Stend Jordbruksskole? Så kjekt, jeg også hadde tenkt meg en tur dit i dag men rakk det ikke. Fin farge på Pelargoniane - må ta meg en tur snarest. Takk for titten :)

    SvarSlett
  2. Så koselig!!!! Likte godt de blå avlange planteholderene :D Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Så flott med berget helt inn på uteplassen! Fin blogg-jeg titter nok snart innom igjen!

    SvarSlett