torsdag 20. november 2008

Konkurranse hos SessanOchPrinsessan:)



"Eg er med og konkurrerer om ein overraskelsesgave frå
kreativa Blafre Design
i skjønne bloggen til SessanochPrinsessan`s Bli med du og då vel!!!! Er so flotte desse BlafreDesign sakene;)


Helsing til deg som les frå ingridmarie, som no er i gang med å lage maler til årets juleverkstad på skulen der eg jobbar;) Kva stasjon eg skal ha?! Det måtte jo bli juleklipperier , e blitt so inspirert :) Sjå siste Rom123 for tips om td ein nydelig påfugl, eller sida til fantastisk flinke danske designeren Rie Elise Larsen! Sukk,so fint, seier eg berre:)
Ps.Desse boksane trur eg kansje du kan vinne hos Prinsessan, eller so var dei berre til pynt-so flotte som dei er!! Meiner det er Maison sine boksar, men kan godt vere Blafre designeren som står bak dei og, det liknar!!

3 kommentarer:

  1. Hei Ingrid Marie
    De boksene fra Blafre er bare sååå søte. Det finnes kort med samme bambimotiv, og de har jeg noen av.
    Inne på bloggen min ligger det en utmaning til deg. Vet ikke om du har tatt den før.
    Ha en glad fredag og helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Önskar dig massa lycka till ;)

    Stor klem & god helg

    SvarSlett
  3. så stilige saker! Må innom sessan ein tur, ser eg :)

    Tusen takk for kjempehyggjeleg kommentar hos meg! Håpar du og dine får ei nydeleg vinterhelg :)

    SvarSlett