lørdag 15. november 2008

Tips om nystarta nettbutikk:)


Vart tipsa av ein kollega på jobben om ei venninne av henne som i dag startar opp Borelli nettbutikk, med tilhald i Bergen, ho fører masse ulike merker innan barnetøy og leiker mm.. Eg har alt sett meg ut fleire julegåver.. Sjå berre her..

Genser Happy clouds frå Minirodini..



Søte drakter fra Urban Elk..



Tøffe matbokser fra Lakefarm..




Vakker kjole fra Alpaca Society..





Her er ei heil rekkje andre merker og..Vil du sjå meir? Berre ta ein kikk, eller klikk om du vil, på http://www.borelli.no/

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for tipset om nettbutikken!Blir nok muligens julegaveinnkjøp på meg derifra også :o)
    Cafèn ligger en halv time fra Drammen (Øvre Eiker/Buskerud.Du kan gå inn på www.gamlehokksund.no og se litt info om både cafèn (Cecils cafè) og kunstnerne (Trompetfabrikken).Heldig jeg som har slik en perle i nærheten :o)

    Koser meg inne på bloggen din, ofte innom!

    Klem fra Vibeke.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Skal se innom den nettbutikken. Har noen små jeg skal kjøpe julegaver til.
    Jeg har også nettbutikk.Det er interiør,masse fint å pynte opp med hjemme eller gi bort i gave.

    Ha en fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal du ha for de fine ord du ga. Ja sammen er vi alle gode og snille alle man hvis ikke så har vi ikke noe her og være!!!
    klem fra Gamlå

    SvarSlett
  4. jeg kikker vet du.
    www.kundetbeste.no har danskt barnetøy og gratis porto ut november.
    god søndag

    SvarSlett
  5. Ja her er det lilla året rundt :) ble ekstra stas i høst, da de begynte å selle så mange flotte lilla ting :) Flott nettside du anbefalte forresten!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tipset. Mange fine, og potensielle julegaver der :) Bare å stæle julebildene fra Nostalgi innlegget mitt. De er ikke "mine" så forsyn deg du ;)

    Håper du får en fin mandag og en god start på uken :)

    SvarSlett
  7. Her var det mange fristelser :)
    Den lille kofferten var så utrolig søt!!! Takk for tipset om den fine nettbutikken :)
    Ønsker deg en fin mandag

    Klem fra Kardemomme

    SvarSlett