onsdag 12. november 2008

Vinter i hagen :)

Vakker vinter i hagen-men ingen snø...


Iskrystaller pynter opp ute , og i natt var det heilt trollsk stemning her med glitter overalt og måneskinn..


Og i dag fekk vi sjå sola også! Dette treet er eg SO glad for, perfekt grein til å henge dissa til ungane i, må innrømme at det hender at eg låner den litt. Kjekt å sitte her på dissa og fundere på små & store saker, uansett årstid..



Eg lærer stadig nytt om hagestell og vekster, ikkje visste eg foreksempel at desse blomane kunne bløma langt utover vinteren... Og nye knoppar kjem det og.. Meiner det er ringblomster-det kallar vi dei iallefall her, men dei har nok eit latinsk namn og !



Nokre få roseknoppar har framleis livsgnist, trass i frostnetter og blest :)



3 kommentarer:

  1. God Morgen!

    Nydeliga bilder fra hagen ding. Det blir verkligen så fint med frost på träd og buskar.

    Eg håper att du får en riktigt flott dag!

    SvarSlett
  2. GRATULERER så mye med dagen Ingrid !!! :) Håper du har hatt en herlig dag !

    Kjempefine bilder fra (vinter)hagen din - utrolig at både ringblomstene og rosene blomstrer ennå !

    Håper du får en super helg - tenker det blir litt festivitas , eller iallefall kake til helgen !

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. ååå? har du bursdag??
    gratulerer.....

    så kosleig dere hardet, slik du fortalte i bloggen min...

    da mine barn var små gikk A.lindgren sine filmer stadig....
    hakkebakkeskogen var en gjenganger i baketiden,- kosleig.....
    klem og fin kveld!

    SvarSlett