lørdag 28. februar 2009

Bursdag i heimen

Handymannen min fyller år snart, noko vi har feira denne helga med familiebesøk. Søster hans med familie har vore her på vinterferie nokre dagar, og to av mine brødre har vore på kaffibesøk i dag. Minstemann på snart 1 år har sterk eggeallergi, så da må vi tilpasse bakinga litt, synst eg :)



Eggfri sjokoladekake, laga av økonomipakken til langpannekake fra Møllerens :)


Eggefrie muffins med fluffy melisglasur: 1 eggekvite piska stivt,blanda inn melis til ønska konsistens, 1 tskei sitronsaft & konditorfarge. (Lillemann fekk kun smake dei utan melis/egg..)



Litt forsinka, har hatt litt utfordringar med kameraet mitt, men slik feira vi fastelavensøndag her i heimen:) Duken er ekte 70-tals, og kjørlene er Turi-designet Solveig frå Figgjo. Eg brukte for første gong kjøkenmaskina eg har fått av mormora mi, den er gamal,men er stelt fint med og fungerer heilt supert! Eltinga gjekk som ein leik & deigen heva seg til over kanten på bollen! Trur det kanskje er grunnen til at eg ikkje har fått til gjærbakst før, tidlegare resultat med elting for hand har kun resultert i tunge, harde, bittesmå boller..
No vart det luftige og gode boller, om eg må sei det sjølv!

4 kommentarer:

  1. å, så koslig servise du har da :) og kakene så rikgit momsete ut :)

    SvarSlett
  2. kjempefint servis!! Gratulerer til mannen:-)

    SvarSlett
  3. Den kaka så smaskens ut du ;0)

    Si meg, har du ikke fått pakken enda eller...?

    SvarSlett
  4. namnam- så goe ut bursdagsbaksten din ! ;) Grattis med overstått dag i heimen !:)
    Så mange flotte innlegg du har hatt i det siste - ser det er endel jeg har gått glipp av i det siste.....
    Har visst hatt en liten bloggepause jeg - travle dager og lite tid til pc`en utenom jobb ! :)
    Men jeg klarer jo ikke å holde meg heeelt vekke da - og har vært innom her og der hos andre innimellom! ;)

    Jeg ble så fristet av de søte luene , du skrev om for en stund siden - at jeg bare måtte bestille meg en slik en til meg selv- i hvitt såklart ! ;)

    Godt å høre at du kommer deg i ryggen igjen - og at behandlingen hjelper!
    Skulle vært like flink som deg å fulgt opp kirobehandlingen min mer jeg og......

    Ha en herlig vinterferie Ingrid !

    Klem
    <3

    SvarSlett