mandag 6. oktober 2008

Deler gjerne noen av mine drømmer i høstmørket med dere!

Ønsker meg dette vakre heklede pleddet i ulike blånyanser (helt til høgre på bildet)til bursdagen-hint hint :) Det er noko av det beste med hausten, at det er "lov" å drømme seg bort, å kose seg innomhus,tenne stearinlys, finne fram dei vakre varme pledda, noe godt i koppen og slappe av med å lese i interiørblader!
-Her går det mest i svenske Hus og Hem, Vakre hjem og Interiør, Rom-1-2-3 og BoligPluss :) -Hadde vore kjekt å få høre hvilke blader dere leser damer!! Det er sikkert mange flotte eg ikkje har oppdaga enda..

Og snart går det mot jul!! No må det vel vere lov å starte interiørforberedelsene!?
Bilder lånt fra HouseStyle jul:)

4 kommentarer:

  1. Så koselig pledd!

    Her er mine favorittblader:
    *Magasinet Isabellas(dansk)
    *Rom 123 (norsk)
    *Living etc.(engelsk)
    *Lantliv (svensk)
    *Elle Interiør (norsk)

    Kveldsklem fra meg :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe!! Skulle gjerne hatt et sånt..Jeg leser flere interiørblader men norske Elle interiør og danske Bolig Liv er mine klare favoritter! Synes også at Rom123 er kjempefint :)
    Egentlig elsker jeg interiørblader men kjøper færre etter at jeg begynte å blogge..Kom plutselig på svenske Family Living..Superfint blad det også selv om det ikke er et rent interiørblad :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Å,takk for gode tips!! Abbonerer dere eller får man kjøpt dem feks på Coop, Safari ol.? Takk for hilsener;) Koser meg med bloggene deres!

    SvarSlett
  4. Heihei igjen ! :)
    Å - ja et slikt teppe i mormorruter er høøøyt på ønskelisten her og !
    Jeg er ikke så stø i helking selv at jeg hadde tatt på meg et sånt prosjekt - så måtte evt hørt med en el annen strikke/hekledame muligens....
    Ang interiørblader er det Vakre Hjem , Bolig Pluss og Lantliv som er mine favoritter. Abbonnerer på VH og BP for tiden....

    ang spm. ditt ang hvilket kamera jeg bruker så er det digitalt speilreflekskamera jeg bruker ja !:)(Nikon D40)

    NÅ nermer det seg fort til bloggtreffet gitt ! :)

    Kose deg videre i høstmørket ! Klem

    SvarSlett