søndag 5. oktober 2008

På tide med litt interiør no,tenker eg ;)

Denne vakre hekla duken vart eg den stolte medeigar i i går- Svigermor og svigerfar kom på besøk denne helga og hadde med bryllupsgave fra mannen min si bestemor på 86 år. Ho hekla den ferdig i løpet av denne sommaren. Imponerande!
Godt å kome i hus att og varme seg på kaffi etter turen! Vaflar med heimelaga blåbærsyltetøy. Greengatetallerken kjøpt i Sverige i sommar er so fargerik og fin, synst eg!

På "Ting"på Bryggen i Bergen sel dei so masse fint!

Dette er blandt mine favoritta frå Cabanaz og nydeligt i lyseblått og rødt. Ps- Gler meg til alt panelet er blitt kvitt-vi jobber med saken;)

Desse gamle smørkrukkene og sukkerstrøaren er frå Figgjo Flint, krukka til venstre har eg fått av Farfar min og den er eg sjølvsagt ekstra glad i.. Eg brukar dei til kjøkenurter mm:)


Ellers syng kameraet mitt på siste verset-må sjå etter eit nytt som kan lese fargane rett..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar