lørdag 11. oktober 2008

Takk for kos bloggtreff jenter!!

SÅ kjekt å møte dåke-både de som har vore "i gamet" ei stund, og de som er temmelig ferske i denne verdenen ,nett som meg :) Snakk om mange kreative hyggelige damer på eit brett ! Skulle berre fått snakka meir med kvar enkelt av dåke! Hehe-trur mange som var på Zupperia i dag fekk med seg at det var eit kjekt treff av noko slag ;)
Det blir definitivt fleire treff for min del-og da får vi mingle enda litt meir :) Gler meg særlig til å lese bloggene til dei eg snakka mykje med, og til deg som ikkje heilt hadde våga å legge deg ut på NIB enda.. You can do it!!


Ei særlig takk til LivElin i Husrom&Hjerterom for den hyggelige shoppingturen etter treffet ;) Så mykje fint vi fann! Jada, klarte å bruke opp omtrent heile shoppingbudsjettet for oktober- men då fekk begge barna nytt Janus ullundertøy, og mannen min, heldige han, fekk ..........
-ei ny lyseblå STELTON kaffekanne.. Gjett om han vart glad :) OK då, den var vel mest te meg sjøl den òg. Men så ønska eg meg ei i over to år no, og vi fekk 500 i pengegåve til bryllupet fra ei god veninne av meg :)

Skal ta bilder og legge ut seinare, no skal beina få ein vel fortent kvil på bordet og tvkosen starte her.. Nokre glimt frå min opplevelse av treffet får du her :


Nydelig mat og god plass! ..Sjølv om eg ikkje klarar å huske ka denne suppa heitte.. Men det var ei thai-suppe med kokosmelk, og smakte himmelsk godt! For ikkje å snakka om dei flotte fargane-haustsuppe!! (Jada eg e ny her-ALT, skal bloggast om :)

Fint i denne byen vår om hausten òg :)


14 kommentarer:

  1. Kjempekjekt å treffe deg idag - håpar det vert fleire moglegheiter! Og så gler eg meg til å sjå kva du og Liv Elin fann på runden etterpå (trur eg såg deko på full fart inn på Kremmerhuset på bystasjonen ;) )

    Har lagt deg til på rollen min, og gler meg til å fylgje deg vidare!

    stor klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Tok meg en tur på cafe i dag for å fortrenge at jeg var "misunnelig" på dere der borte i Bergen....(fnis)!

    Så gøy å høre at du kooooste deg :o)

    KLEM

    SvarSlett
  3. Hei! Utrolig koselig treff i dag! Godt å høre shoppingen også gav resultater, hihi! Nå venter sengen på meg, så får lage innlegg i morgen:) Sov godt:)

    SvarSlett
  4. Det var veldig kjekt på treffet i dag:-) Mage blide damer og godt humør!

    Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  5. Hej!

    Här är jag som inte kan gå och lägga mig...borde verkligen...

    Det var verkligen så kjekt å ses idag. Tänk så skoj vi hade! Och att tiden gick så fort - kändes verkligen inte som om 4 timmar hade gått när jag gick därifrån. Jag fick mig en tur till Panduro efteråt - så nu kan jag begynna på julkorten! :-)

    Ha det riktigt fint och så snakkes vi igen!

    Klem fra Jill...som blandar svensk och norsk lite som hon vill...

    SvarSlett
  6. Heisan =)

    Ja dette var en hyggelig dag. så utrolig kjekt å se noen av damene man har blogget med en stund. Håper at vi sees igjen=)
    *klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Heihei
    Takk for i går, selv om vi ikke fikk snakket sammen.
    Det var kjempekjekt med bloggetreff!
    Gleder meg allerede til neste hehe
    Ha en strålende fin søndag
    *Siv*

    SvarSlett
  8. Hei igjen!
    Det var kjekt å hilse på mange kjekke bloggdamer. Jeg fikk snakket mest med de jeg satt med. Det skal jo litt til å få tid til å prate med alle- vi var vel ca 30 pratelystne damer..
    Husker du sa at du nettopp hadde begynt å blogge, så jeg klarte å spore deg opp fra NIB.. Jeg måtte jo gå før kl to pga jeg skulle videre til Kvinnherad., og var spent på om jeg klarte å finne veien til Hatvik... Hihi.. Jeg fant fram. Tipper mannen din var Happy for en ny kanne! Mennen bryr seg stort sett alltid om viktige interiørdetaljer! ;O)
    Koselig å treffe deg!
    Ha en strålende fin søndag!
    :O)

    SvarSlett
  9. Litt skrivefeil lurt seg inn..
    Det heter -menn, ikke mennen altså.. ;O)

    SvarSlett
  10. Koslig å hilse så vidt på deg igår, skulle absolutt fått prata mer, men det er nå vel sånn det alltid vil være med så mange koselige kvinns på en gang!! Håper vi snakkes igjen seinere;)

    SvarSlett
  11. heia...
    takk for sist,- selv om ble bare i farten! :(
    men jeg skulle i bursdag så det var ingen nåde!
    MEN, nå er du i bloggrollen min~~

    SvarSlett
  12. Ja, det var eit hyggelig treff. Og så mange hyggelige damer, ein fekk jo ikkje snakka med alle sidan vi var så mange, men slik er det. Eg og hadde meg ein rask shopperunde før eg begynte på heimturen (3 1/2times kjøring) og eg var vel fornøyd med Bergensturen. Håpar på reprise. Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  13. Hei på deg og takk for sist. Veldig hyggelig å snakke med deg.Og tusen takk for besøk hos meg her tidligere med skryt av rosa gris hihi!
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  14. Heihei igjen Ingrid ! :)

    Ja takk selv , for en kjempehyggelig dag - jeg storkoste meg , tross den kranglete ryggen...
    "Shop until you drop " - er det jo et uttrykk som heter - hihi !;)

    Men uansett en kjempekjekk dag på bloggtreff ja - og så kjekt å skravle med deg igjen " ette gammalt" ;)
    Den suppen du fikk så jo nydelig god ut !

    Klem

    SvarSlett