søndag 26. oktober 2008

Kreativitet;)




Idag er det barna som har stått i sentrum- og i fokus for kreativiteten her i huset ;) Vi har pusla på i hagen-raka løv og sett vekk hagemøblane for vinteren-sukk. Litt vemodigt igrunn.. Her er nokre av resultata frå dagens male med vannfarger-økt!





Mor sjølv var på loppis i går-du skal få sjå fangsten straks eg har fått teke greie bilder!
Godt vi har fått ein ekstra time å sove på i morgon-no roper 4-åringen på maaammma fra senga ,igjen... No går mor sjølv i seng-trur eg brygger på ein forkjølelse.. Med ynskje om ei fin veke fra, ei litt redusert,ingridmarie :)

2 kommentarer:

  1. Så kjempefine kunstverk ! :) et øverste var spesiellt fint - det må du få inn i ramme og glass ...så kjekt med sånne barne malerier på veggen ! :)

    Skikkelig heisen på loppemarked du jo - hihi - gleder meg til å se hva du har funnet !

    Håper du føler deg bedre imorgen - det er ikke noe kjekt med forkjølelse i kroppen!

    Hilsen i natten fra Liv Elin

    SvarSlett
  2. Så koselig med malte barnebilder :)
    Jeg har tatt vare på mengder av kunstverk som datteren min har produsert i årenes løp!
    Sånt har en enorm affeksjonsverdi :)
    Ønsker deg en fin mandag :)

    SvarSlett