tirsdag 21. oktober 2008

Oppskrift lyse kakemenn!

3/4 l melk

750 gr sukker
225 gr smør
60 gr hjortesalt (6 ts)
ca 1800 gr mel





Smelt smøret og ta oppi melk, sukker og hjortesalt. (haaatsjoo)
Bland i mel til deigen føles passe fast.
Hell deigen på bordet og kna deigen godt sammen.
Kjevle så ut ca 5 mm tykk.
Mer mel hvis for løs deig.
Kjevle ut og trykk ut kakemenner og hjerter, stjerner osv.
NB: Masse fine former å få tak i i butikkene nå!!
Denne deigen skal brukes med en gang og ikke stå.
Steik ca 10-15 min i 225 gr midt i ovnen.
Følg godt med for dei er ikke gode viss dei blir brent!
Jada-det har eg sjølvsagt prøvd ut, haha..


Dette blir mange gode myke kaker!
Oppskriften kan godt halveres , men her hos oss går vi fort tom, ler :)


Her er ei alternativ oppskrift,viss det er noko du ikkje toler i den første! Den har eg ikkje testa sjølv enno, men trygge kilder seier at den òg skal være god..




140g margarin
2 dl Sukker
5 dråper sitronessens
2 dl Vikingmelk
1 1/2 dl Potetmel
7 dl Hvetemel
2 ts Bakepulver

Rør smør og sukker hvitt. Bland potetmel med mel og bakepulver og bland det i deigen vekselsvis med melken. Tilsett sitronessensen. Steikes ved 175 grader i ca. 8 min.

9 kommentarer:

  1. Svar på tiltale ;0). Jenta si det! Dette skal jeg prøve torsdag den dag - og gi deg referat ;0).

    SvarSlett
  2. Dette såg godt ut!!! Er ikkje så god på baking, men denne skal eg prøva:)

    Kjempekoseleg blogg du har. Har vært innom ein gong før. Diktet av Andre`Bjerke er eit av mine favorittar og. Nyyyydeleg.

    Ha ei god natt:)
    ps: Legg deg til i blogglista mi. Håpar det er ok;)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Denne oppskriften skal jeg prøve.
    Jeg har fått tak i mange flotte former så dette skal bli gøy.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Åh nå ble jeg glad :-) Vi hadde slike når jeg var liten og har hatt lyst til å føre tradisjonen vi hadde ang kakemennene til mine barn...vi pyntet dem og lot dem henge oppe til romjulen var slutt :-) da spiste vi dem opp :-) Men har ikke funnet noen oppskrift på de før nå :-) Takk takk :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Hei, oj har du allerede begynt?? I fjor prøvde min søster og jeg å spleise på 7 sorter. Vi klarte to, eller dvs hun klarte to, hehe

    Kjenner lukten i nesen - ikke lukt på hjortesaltet!!

    SvarSlett
  6. Men takk for oppskriften!!!! Gjett om det skal bakes hvite pepperkakemenn i det Kardemommeske hus snart..Jeg har millioner (kanskje litt overdrevet hihi)av kakeformer..Har hatt dilla på kjeksutstikkere i flere år og har en diger skuff full..Kjøper alltid med meg når jeg er ute og reiser også..Gleder meg til kakemenn eller kakeelefanter,eller kakeføtter, eller kakekameler hihi!! Kan nesten ikke vente jeg nå :)Ha en herlig dag :D

    SvarSlett
  7. MMMMMMMMMM!

    Christine skal bake disse! Tusen takk!

    SvarSlett
  8. Eeelskar lyse kakemenn eller julemannar som det heitte i min heim!!
    Eg har ei kanllgod oppskrift og prøvde verkeleg å innføre julemannar her i heimen, men ungane mine likar dei IKKJE, dermed BASTA... Så eg har berre måtta kapitulert og gitt meg på dei...
    Men dei likar no pepparkaker då, så det er fast juleinnslag her, og vi har massevis av kakaformer i alle variantar;0)
    Ynskjer deg ein fin torsdagskveld.

    SvarSlett
  9. Da låner jeg oppskriften! Tusen takk for det ;)
    Nå skal jeg og gutten min på snart 3 lage noen herlige menn, snømenn og stjerner osv. Kremmerhuset har MANGE fine former :)

    SvarSlett