mandag 27. oktober 2008

"Minnebok"

Eg fekk det so for meg at det nærast er små minnebøker vi skriv her... Gler meg over alle hyggelige kommentarer og stor takk til dåke for hyggelige blogger eg kan få besøke, særlig no som eg er midtimellom interiørblad..venter og venter men ikkje noko Boligpluss i dag heller..

Her har det gått i hosting og harking i dag-sov fire (!) timer i strekk etter å ha levert barna i barnehagen.. Feberen er på retur, og det har gjort godt å kvile. Håper å være på beina att i morgon! Med kyllingsuppe og paracet innabords kjem kreftene tilbake-og blogglysta! Her er bilda eg lova å vise frå siste loppistur;) No har eg sjølvpålagt loppisforbud, med unntak om dersom deler til Figgjosamleserviset mitt på mystisk vis skulle dukke opp då :)
Nydelige 70-talsmønstre stoff for en tier..

Steltonkanna har fått ein kul 70-tals termos til 5 kroner å dele hylle med.
Nokre flotte vevde dukar, og ein liten hekla duk som eg berre "måtte" ha fekk eg for ein symbolsk sum.


Enno ein sjarmerande duk med trykt mønster på.
Eg som nesten ikkje eigde ein einaste duk frå før!


Nye gamle deler til Skaugumbestikk fekk eg for ti kroner.
Alt i alt ein hyggelig loppisdag;)
Ynskjer deg ei frisk og fin haustveke!
Varm helsing ingridmarie





10 kommentarer:

  1. Så kjekt med loppisfynd! Den termosen var ju bara så flott, og stoffene med. Hade tänkt dra på loppsis i lördags, men bilen var i Flåm med maken och vädret var ju inte det bästa, så det blev ingen tur. Får ta det en annan gång i stället.

    Hoppas att du blir bättre snart. Det är trist att vara sjuk. Må gott!

    SvarSlett
  2. Neimen, så trivelig det var her da og for en herlig bloggtittel!!! Hemmelig hage ;0)

    takk for at du la igjen spor hos meg så fant jeg din blogg og ;)

    SvarSlett
  3. Hei! Kjekt du stakk innom hos meg, blir så glad når nye "fjes" kjem innom :-D

    Blei rett nostalgisk av dei loppisfunna dine, mormora mi hadde eit slikt bestikk.

    God betring til deg :-)

    SvarSlett
  4. Snufsar saman med deg, og deler gjerne ein paracet......Får satse på betre tider i morgon;)

    Stilige ting du hadde funne. Her er det so og seia aldri loppis, så eg vert reint misunneleg;)

    Ha ei god natt, og god betring:)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har funnet..Både stoffer og termos!!!!
    Er så moro å se hva andre finner på loppis..Håper du snart blir bedre av forkjølelsen da..
    Angående papirklippene inne hos meg er jo det en åpen ide for alle..Jeg fant ideen på papirklipp i Bolig Liv..Har laget min egen utgave av disse klippene bare..
    Det finnes mal på reinsdyr og et par andre ting i siste utgaven av boligliv..Har brukt papperkakeform til elefanten..Har tenkt å lage en rosa eller lyseblå kamel også :)
    Kos dere med papirklipp!
    Hilsen Kardemomme :)

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har funnet på loppis! De stoffene og dukene var virkelig kule!

    God bedring! :D

    SvarSlett
  7. Fine ting! Skikkelig loppiskupp!! Kjempeflott stoff. God bedring til deg:-)

    SvarSlett
  8. Flotte loppefunn!!
    Kosa meg med innlegget under...Er så kjekt med barnekunst tykkjer eg, vi har ein eigen vegg med bilder som ungane har laga...
    God bedring til deg, klem

    SvarSlett
  9. Akkurat da jeg trodde jeg hadde oppdaget alle favorittbloggene mine, kom jeg over din :) Her skal jeg nok følge med ja :)

    Klem fra MAri

    SvarSlett
  10. Ja, nå har jeg vært her inne hos deg og lest og bladd litt. Så koselig blogg du har! De loppestoffene i blåtoner var jo bare fantastiske!!! Hva skal du lage av de tro?? Termokannen var også så flott ved siden av Steltonkanna (som vi har begge to)
    Ha en avslappende , fin kveld! Håper det er greit at jeg linker deg. Klem fra Kaspara

    SvarSlett