torsdag 2. oktober 2008


Rosene blømer framleis her i hagen !

11 kommentarer:

  1. DEER var du ja ! :D Så mange koselige bilder og innlegg du har rukket å lagt inn allerede !
    Kjempeartig og koselig at vi fant frem til NIB og ny blogg samtidig ja ! :)
    Gleder meg masse til å treffe deg igjen på bloggtreffet , og hjeelpe meg det er jo jammen ikke lenge til ! :O
    Så fine rosene står hos deg fremdeles da - har en rose i en av krukkene mine , som blomstrer ennå her og.....
    Ha en herlig høstkveld Ingrid !
    Klem Liv Elin

    SvarSlett
  2. tuusen takk for bursdagshilsen fra deg...koslig med flere fra nærområdet...jammen maaange fra Bergen i bloggverden!!
    Ha ei flott helg...nydlige roser fra hagen din...herlig farge!! nyyyt dagen!

    SvarSlett
  3. Hei Ingrid Marie :)Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Ser at du er ny i bloggverdenen! Velkommen skal du være :) Alltid hyggelig med nye blogger! Skal bli koselig å titte inn til deg og se hva du finner på etterhvert :)
    Ha en fin fredag!
    Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  4. Så det er der du har det fine bloggnavnet fra. Boken! Tenkte det var pga den koselige litt bortgjemte hagen din jeg - men det var vel en komb. der !? :)
    Tror ikke jeg har lest den før.....
    Ha en kjempe helg ! Klem: Liv Elin

    SvarSlett
  5. Hittade hit via Kaspara. Gillar verkligen din blogg...rosa bakgrund och rosa rosor det första man ser. Härligt!

    Va fin den gröna grytan var.

    mvh Maria

    SvarSlett
  6. hei på deg... og takk for koselig hilsen!!~~~~ Velkommen i denne verden...

    veldig trivelig hos deg,- ja rosene blomstrer,- herlig...
    -og var nettopp i hagen og plukka erteblomster...

    god helg helg...

    SvarSlett
  7. Så morro. Her ligger snøen :)

    Innom for å ønske deg velkommen til NIB, og god helg :)

    SvarSlett
  8. Hei :o)

    Så nydelige roser fra egen hage, virkelig fryd for øyet!
    Har lest boken Den hemmelige hagen for mange år siden, nydelig bok :o)Har ikke hørt den på lydbok men det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre.Det er så herlig med lydbøker for da kan jeg strikke ved siden av, skikkelig kos!
    Har du sett filmen som er basert på boken?Har sett den og likte den kjempegodt.

    Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre fremover :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  9. nydelige roser...og nydelig farge på bloggen;)
    klem tara

    SvarSlett
  10. Nydelig rose - tenkt at de blomstrer enda !

    SvarSlett
  11. Velkommen til NIB! Her inne har vi det fint kan du tro:) Nydelige bilder du tar da! Ha en fin søndag! Beth

    SvarSlett