søndag 19. oktober 2008

"Snop" frå samlermessa i helga :)

Vart ikkje so mange kupp denne gongen-mest samlarar der og då vert saker og ting fort dyrt...

Ingen retrostoff å få tak i heller-men det kjem vel fleire muligheter tenkjer eg!
Men nokre små skattar fann eg-Daisy frå Figgjo Flint har eg sett etter lenge, men det er nesten urå å få tak i... I dag vart det to søte skåler til sukker, syltetøy eller kansje helst godis;)












Lita skål i det søte Maja-mønsteret frå Figgjo fekk eg med på kjøpet :)











"Safran" og frå Figgjo Flint, har eg samla på lenge-og i dag fekk eg både sukkerskåla med lokk og fløtemugga for ein liten hundrelapp.












Snop i nyskåla;)

8 kommentarer:

  1. Hmm-eller skal eg sei html.... Ka gjer eg galt tru når alt ser ok ut på forhåndsvisninga og so hoppar og sprett både tekst og bilde på visning? Jaja,det er jo innhaldet som tel;) Takk for tolmodet! Klem ingridmarie

    SvarSlett
  2. Hei!

    Det er ofte Daisy til salgs på Finn.
    Bare et lite tips, hvis du sliter med å få tak i det :)

    SvarSlett
  3. Så fine ting!!! Skikklige kupp. Ha en fin mandag. Jeg linker deg, for her vil jeg komme igjen:-)

    SvarSlett
  4. Du gjør nok ikke noe galt, det er bare forhåndsvisninga som har bedre plass enn det innlegget har.. Ett alternativ er å velge en annen mal som har bedre skriveplass (Stretch Denim for eksempel) eller så kan du hoppe over forhåndsvisning, publisere og rette på det som ikke blir heeelt som du vil - det siste pleier jeg å gjøre!;)

    Ellers fine funn du fant!:) og må bare si at det André Bjerke diktet var bare heeelt ny.de.lig! Tjuvlåner det til et kort til en liten nykomling;)

    Guri, sommerhus i Sverige...så utrolig deilig!!

    SvarSlett
  5. Daisy og Maja - I like. Om jeg hadde hatt masse penger hadde jeg sikkert spart på alle Turi-designservisene, men Daisy, Maja og Clupea får holde ;0).
    Så hyggelig du hadde Vilde-verset på bloggen din. Har en egen liten (ok - ganske stor) frøken som lyder samme navnet som André Bjerkes datter.
    Så skikkelig allright blogg du hadde... inneholder både gjenkjenning og inspirasjon. Linker til deg jeg...så jeg har dg i systemet mitt ;0)

    SvarSlett
  6. takk kjære deg, for koselige ord :) Du har en nydelig blogg, og jeg har vært her å snoket mange ganger allerede, så vet du det! :)

    God kveld!

    SvarSlett
  7. Vilka fina skålar du har hittat! Gillade de två första allra bäst. Själv borde jag nog botanisera lite hos svärmor tror jag. Där dyker det titt som tätt upp retro glas och annat...

    SvarSlett