tirsdag 14. oktober 2008

Stort &smått frå handleturen!

Lova jo å komme tilbake til shoppingrunden som vi sovidt rakk etter treffet.
Tenk å klare å finne SO MYKJE i så få butikkar-og på so lita tid ;)
Mange stader har dei fått inn julesaker..
-og då er det mykje som fristar...
Her kan du sjå:

Søte bånd og nostalgiske bokser til td julekaker/pynt frå Kremmerhuset, Bergen Storsenter!

Søt kalender med magnet frå same stad!

Nydelig lita stettskål med klokke til sjokolade, eller smykker? Glasskrukke til pepperkaker!

Nydelig metallboks til juleposten! Òg frå Kremmerhuset.

Motivet på genseren eg kjøpte til meg sjølv på ONLY Lagunen.
Minner om ein genser eg gjekk i på 70-talet eingong ;)


Søte band til julegaver eller berre til pynt!

Og sist-men ikkje minst...
Den lyseblå STELTON kaffikanna som
eg har lengta etter i et par år fekk endelig bli med heim :)
Sukk-veit jo at lukka ikkje kan kjøpast for pengar
-Men denne kanna e berre fiiin,synst eg!

6 kommentarer:

  1. Hmmm-nokon som veit kva eg gjer feil, når teksten ser heilt fin ut på forhandsvisning-og blir heilt hulter t bulter på visninga? Linjeskift i hytt og gevær:) De får bæra over med nykomlingen:)

    SvarSlett
  2. Takk for koseleg kommentar på bloggen min. Så fin blogg du har, og så masse fint du fekk med deg heim frå shoppingen. Det er ikkje fritt for at eg har litt ymse eg kunne tenkt meg å handla ja.......

    Du har tatt nydelege bilete. Eg kjenner det klør i fotofingeren, men for tida er eit lite digitalkamera alt eg har tilgjengelig, og det er hardt for ei som alltid har hatt speilrefleks. Men forhåpentlegvis vert det ein endring på det snart.

    Ha ein fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Tingene fra Kremmerhuset har jeg sett her på stedet også og de er virkelig nydelige!! jeg gleder meg noe innmari til juleforberedelsene som snart kan påbegynnes :)
    Jeg hadde også nesten en sånn genser på 70-tallet! Moren min strikket kofter og gensere i slike mønstre..Morsomt å se :)
    Ha en fin kveld! Hilsen Kardemomme :)

    SvarSlett
  4. Så gøy at jeg fant bloggen din, så mye fint du viser. Jeg er også helt fersk, har holdt på siden samme tid som deg faktisk! Dette er så gøy, men jammen tar det tid! Takk for titten, kommer snart tilbake!

    SvarSlett
  5. Så mye fint! På Kremmerhuset finns verkligen så mye som bara må få följa med hjem... ;-)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Akkurat ein slik boks (den lille) kjøpte eg meg også rett etter blogg treffet i Bergen. (Kalendaren har eg frå før), eg kjøpte og ei pute med liknande motiv. Ha ein fin kveld!

    SvarSlett